Ska'ut-teamet

Här är de handledare som är engagerade i årets kurs.

Charlott Birgersson är handledare i patrull Doppingen och kommer från Gislaved. Maila henne på adress charlott#skaut.se *.

Emil Hall är med i staben under Ska'ut och kommer från Mjölby. Maila honom på adress emil#skaut.se *.

Jesper Jakobsson är handledare i patrull Doppingen och kommer från Vaggeryd. Maila honom på adress jesper#skaut.se *.

Stefan Sjöberg är kursansvarig samt handledare i patrull Hägern och kommer från Jönköping. Maila honom på adress stefan#skaut.se *.

David Djerf är handledare i patrull Ugglan och kommer från Linköping. Maila honom på adress david#skaut.se *.

Lovisa Hall är handledare i patrull Hägern och kommer från Mjölby. Maila henne på adress lovisa#skaut.se *.

Elias Karlsson har hand om Ska'ut-verkstaden och kommer från Nässjö. Maila honom på adress elias#skaut.se *.

Arne Svensson är intendent på Ska'ut och kommer från Vaggeryd. Maila honom på adress arne#skaut.se *.

* För att undvika spam är @ utbytt mot # i mailadresserna ovan. För att maila, kopiera in mailadressen i ditt mail-program och byt ut # mot @.

Karin Enskär är intendent på Ska'ut och kommer från Jönköping. Maila henne på adress karine#skaut.se *.

Malin Iwarsson är handledare i patrull Ugglan och kommer från Karlskoga. Maila henne på adress malin#skaut.se *.

Mikaela Simonsson är kaplan på Ska'ut och kommer från Ölmstad. Maila henne på mikaela#skaut.se.

Sara Yngve är intendent på Ska'ut och kommer från Vaggeryd. Maila henne på adress sara#skaut.se *.